Jump to content

Sakura

VIP
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Everything posted by Sakura

  1. Sakura

    Happy New Year

    Happy New Year folks, all the best for 2019 x
  2. Sakura

    Merry Christmas

    Nah your early for next years Xmas lol...........kidding better late than never 😂😁
  3. Sakura

    Merry Christmas

    Merry Christmas folks, hope you all have a fantastic one xx
  4. I thought i poke my head in and the place is pretty dead so thought I post out and ask who is still alive and still kicking!!!!!
  5. Sakura

    Hellooooo anyone still around?!

    Hey my Dave ^_^ ...glad to see you still about :) hey! I guess some of you have to get nakid then LOL! Hmmm don't think I remember you
  6. Sakura

    JamersPad 20th Birthday

    LOL :P
  7. Sakura

    Hellooooo anyone still around?!

    I am errr around or those that know me know I am kinda around on Facebook most days playing games mostly lol! Totally understandable x
  8. Sakura

    Hellooooo anyone still around?!

    Its great to see you guys still around and alive and kicking, people all seems to disappeared off the forum.
  9. Sakura

    Hellooooo anyone still around?!

    Can always stick pins in you to see if you bounce right up and say owieee! LOL ...hi hi!
  10. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    I am so bored, not much is happening here! Jamers lured me back with candy in the form of an email but it sooooooooo quiet here! So talk to me?!
  11. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    LOL that be hard to beat, think A1W lives and breathes here!
  12. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    Ohhh a blast from the pass ..good to see you! I am ok ty
  13. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    ..yes its my little bit to those poor childrens
  14. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    Oh thats cool :) ARghhh I am again currently unemployed and looking for work, wish I can tell you some super duper job ..but blinking everyone seems to be unemployed! I do one day a week volunteering for a childrens charity shop and thats about it. And I don't rem about you in web design lol..you probably told me but I kinda scatty and have sieve memorys!
  15. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    Ah I see, so you used to live by Jamers then?! And where is Jamers, you replied once and not said boo on this thread since lol! You have to entertain me if you want me to stick around LOL
  16. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    I didnt know you live so close by?! I best take a better look at your pic so if I see you I leg the other way haha! ...but on a more serious tone, I live in Walsall and it seems so cold to me, mind it's probably colder in the house, got me cardi, tshirt, leggings, skirt and socks on lol!!
  17. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    There maybe sunshine but its bloody cold and chilly lol
  18. Sakura

    I am sooooooooooooo bored!

    Hi hi Scrambler! Happy Sunday all
  19. Sakura

    hi everyone

    Hi hi ^_^
  20. Sakura

    hi everyone

    we all do *shush* LOL
  21. Sakura

    Hi hi

    Just dropped in to say hi.. promised Jammer ages ago on Facebook I will do it but always forget lmao..anyone still around that I know?
  22. Sakura

    McDonalds new line

    *facepalm*
  23. Sakura

    Crash, Bang, Wallop!

    Haha funny Liam! Hmm yeah now that you mentioned it, I forgot to reply, last time i was on previous to yesterday the pc crashed when i tried to access the pm to reply ROTFL!
×